art

Pazartesi, Haziran 26, 2006

Cannes Lions 2006 Medya Grand Prix

Ajans: Universal McCann, Avusturalya
Müşteri: LYNX

LYNX erkek hedef kitleye hitap eden bir deodorant. Problem: 17-25 yaş arası erkeklerin, kardeşlerinin kullandığı bu ürünü almaktan vazgeçmeleri.

Yaratıcı Medya Stratejisi:
Avusturalyalılar için gençliğe adım atmanın göstergesi kıtanın dışına aile olmadan yapılan ilk yolculuktur. Özgürlüğe adımı uçağa bindikleri an atarlar ve hayalleri gerçekleşmeye başlar. Bu fantezi kullanılarak LYNXJET isimli bir havaalanı tasarlandı. Strateji LYNXJET'i tam bir havaalanı gibi konumlandırmaktı ki gençler fantezilerini gerçekleştime imkanı yakalasınlar. LynxJet adında mobil havaalanı; hostesler, check-in bölümü ve diğer havaalanı iletişimlerini de içeriyordu. Entegre iletişim kampanyasının diğer bölümleri internet sitesi, tipik bir havalanı reklamını andıran filmi, hostesler için iş ilanları, hosteslerle radyo röportajları, gazete haberlerinden oluşuyordu.
Sonuç:
Marka payı: %84.5
Site Ziyaretçi Sayısı: 658.000

0 Comments:

Yorum Gönder

Links to this post:

Bağlantı Oluştur

<< Home