art

Pazartesi, Haziran 26, 2006

Cannes Lions 2006 Doğrudan Pazarlama Grand Prix


Ajans: I DO
Müşteri: DE TIJD

Brief:
TIJD (iş gazetesi) emeklilik ile ilgili bir broşür çıkardı. Amaç İK Müdürleri'nin bu broşürü satın alıp çalışanlarına önermeleri.

Çözüm:
İK Müdürleri her zaman iş ilanlarını gazeteye verirler. Gazete iş ilanı veren İK müdürlerinin hepsine Cyriel adında 84 yaşında emekli birinin el yazısı ile yazılmış iş başvurusu ve ekinde broşürün tanıtımı gönderildi.

"Save your employees from having to do like Cyriel. Prevent them from having to look for a job when they retire. Offer your employees our brochure now"
"Çalışanlarınızı Cyriel gibi davranmaktan kurtarın. Emekli olunca iş aramalarını engelleyin. Çalışanlarınıza broşürümüzü önerin."

Sonuç:
2800 broşür satışı, normal güne göre %24 satış artışı

0 Comments:

Yorum Gönder

Links to this post:

Bağlantı Oluştur

<< Home