Selim abi, Prezervatif, istenmeyen gebeliklere olduğu kadar cinsel yolla bulaşan hastalıklara karşı bir korunma yolu olsa da bu ve benzeri stratejiler çocuk sahibi olmak istemeyen bireyleri hedef alıyor. "Gelecekte başınıza bela olabilecek çocuklardan kurtulmak için korunun!" gibi rahatsız edici bir mesaj alıyorum ben bu ilanlardan. Daha önce de rastlamıştık markette ağlayarak babasını çıldırtan çocuklara. Fikir eski ve rahatsız edici olsa da uygulama başarılı...
Cenin ile çocuk arasındaki fark korkunç bir şeydir, biliyorsun. Bir anne adayı karnındaki üç aylık bebeği öldürtebilir, ama dünyaya gelmiş üç aylık bebeğin tırnağına bir zarar gelse dünyaları yıkar.
Ben bunu ürünle marka arasındaki farka benzetirim. Bu konuyla ilgili bir yazı yazmayı düşünüyordum. Bu ilanları daha önce de görmüştüm, ama senin bloğunda da görünce beni birden duraksattı. Acaba benim görmediğim bir şey mi var kuşkusuna kapıldım.
Aynı mesajı almışız, farklı bir şey yok yani.
Buradan bakınca, bu ilanların muhatapları prezervatif kullanmayı bırakmazlar elbette, ama bu markaya karşı negatif bir duygu oluşur diye düşünüyorum. Sydneyliler'i bilmem ama!
Bu arada, bu görsellerden “Prezervatif kullanarak aslında bu yavruları boğuyorsunuz.” şeklinde bizim Diyanet İşleri Başkanlığı ya da Vatikan gibi kurumlara doğum konrolü karşıtı bir kampanya da hazırlanabilir. :)
5 Comments:
Bu ilanların açık mesajı ne? Benim anladığım gibi mi acaba? Bir cümleyle aktarabilir misin Meltem?
Selim abi,
Prezervatif, istenmeyen gebeliklere olduğu kadar cinsel yolla bulaşan hastalıklara karşı bir korunma yolu olsa da bu ve benzeri stratejiler çocuk sahibi olmak istemeyen bireyleri hedef alıyor. "Gelecekte başınıza bela olabilecek çocuklardan kurtulmak için korunun!" gibi rahatsız edici bir mesaj alıyorum ben bu ilanlardan. Daha önce de rastlamıştık markette ağlayarak babasını çıldırtan çocuklara. Fikir eski ve rahatsız edici olsa da uygulama başarılı...
Cenin ile çocuk arasındaki fark korkunç bir şeydir, biliyorsun. Bir anne adayı karnındaki üç aylık bebeği öldürtebilir, ama dünyaya gelmiş üç aylık bebeğin tırnağına bir zarar gelse dünyaları yıkar.
Ben bunu ürünle marka arasındaki farka benzetirim. Bu konuyla ilgili bir yazı yazmayı düşünüyordum. Bu ilanları daha önce de görmüştüm, ama senin bloğunda da görünce beni birden duraksattı. Acaba benim görmediğim bir şey mi var kuşkusuna kapıldım.
Aynı mesajı almışız, farklı bir şey yok yani.
Buradan bakınca, bu ilanların muhatapları prezervatif kullanmayı bırakmazlar elbette, ama bu markaya karşı negatif bir duygu oluşur diye düşünüyorum. Sydneyliler'i bilmem ama!
Yani her şey yaratıcılık değil.
Teşekkürler.
Bu arada, bu görsellerden “Prezervatif kullanarak aslında bu yavruları boğuyorsunuz.” şeklinde bizim Diyanet İşleri Başkanlığı ya da Vatikan gibi kurumlara doğum konrolü karşıtı bir kampanya da hazırlanabilir. :)
Aslinda bu işleri bloguma almamın sebebi çok yaratıcı olmalarından değil belki de biraz eleştirmek içindi... Konuyu açtığın için saol :)
Yorum Gönder
<< Home