art

Pazar, Temmuz 16, 2006

Nissan Versa gençleri internette arıyor.

Geleneksel mecranın en büyük oyuncusu televizyon, bir araba markası, internet, müzik, “social networking” ve bir yarışma…



Gençlere ulaşmanın yolunun internetten geçtiğini fark eden bu kez Amerika’nın en büyük televizyon kanallarından biri, NBC. Geleceğin müzik starını online arayan bir yarışma yarattı: StarTomorrow
Nissan Versa ise bu içeriğe dayanamayarak yarışmaya sponsor oldu. Sadece siteye bannerını koymakla kalmadı, özel ödül verme hakkı, grupların performans videolarında ve NBC’de yayınlanacak tanıtım filmlerinde görünürlük de aldı.



Geleceğin starına karar verecek olanlarsa oluşturulan içeriğe katkı sağlamayı seven gençler olacak. Aynı zamanda sitede yaratılan “social network” altyapısı ile de kişiselleştirme ve kendini ifade etme isteklerini gerçekleştirebilecekler.

Geleceğin Destiny's Child'i olacak grup ise David Foster'ın prodüktörlüğünde bir albümle ödüllendiriliyor.

ABD’de gençler arasında “onsuz yaşayamam” denilen medya olarak TV ve cep telefonlarını geçen internet artık gençleri hedefleyen her pazarlama projesinin en favori oyuncusu oldu.

NBC gibi bir televizyon kanalının bile kendi mecrası yerine interneti kullanması “Gençlik eşittir internet” gerçeğinin altını bir kez daha çizdiriyor.

0 Comments:

Yorum Gönder

Links to this post:

Bağlantı Oluştur

<< Home