art

Salı, Ağustos 01, 2006

Coca-Cola Tadında Hayat...

1960’larda Andy Warhol’un yaptığını bugün artık tüketiciler yapıyor.
Coca-Cola geçtiğimiz ay sitesinin relansmanını bir süredir kullandığı “The Coke Side of Life” (Coca-Cola tadında hayat) konsepti ile yaptı ve site için yeni pazarlama kurallarına uygun bir hedef koydu: İçeriğinin tüketiciler tarafından oluşturulması. Başarının, tüketici ile iletişime geçmekten öte işbirliği yapmaktan geçtiğini fark eden diğer markalar gibi, Coca-Cola da Web 2.0’ın meyvelerini yemeğe hazırlanıyor.
Diğer sitelerden farkını 3 madde ile özetliyor:
1. Ziyaretçilerine yaratıcılık fırsatları veriyor ve yaratmaları için araçlar sunuyor.
2. İçerik yaratıcılarını ödüllendiriyor.
3. Ziyaretçilerini içeriklerinin yorumlandığı global bir topluluk ile tanıştırıyor.

İlk yaratıcılık fırsatı ise “Kendi özünü bir şişeye koyup dünya ile paylaşma fırsatın olsaydı hikayen ne olurdu?” sorusu ile geliyor. Amaç kendini 45”lik kısa bir film ile ifade etmek. Coca-Cola şişesinin içinden tabi. Hatırlarsanız marka bir süre önce 4 viral film sızdırmıştı, ufkumuz açılsın diye. En eğlenceli bulduğum Mr Happy and the Cloud icin buyrunuz:
,
Ha bir de fikrin yaratıcıları W&K’ye kredi vermeden geçmeyelim!
Ajans: W+K/Amsterdam
Kreatif Direktörler: Rick Condos / Hunter Hindman
Müşteri İlişkileri: Sarah Murray / Oscar Barron
Yapımcı: Cimen Ekici
Üst Düzey Kreatif Direktör: Al Moseley & John Norman
Üst Düzey Yapımcı: Tom Dunlap

Prodüksiyon Şirketi: Psyop
Yönetmen/Tasarımcı: Zoe Wishart
Üst Düzey Yapımcı: Justin Booth-Clibborn
Yapımcı: Mariya Shikher
3D Animasyon: Kevin Estey, Joshua Harvey, Joe Burrascano
Şarkı: Folder
Grup: Plastic Operator

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home