art

Perşembe, Ağustos 24, 2006

Deneyimler.net'i deneyimleyin!

"Alabildiğine samimi satırlar, yepyeni tecrübeler ve akıl almaz deneyimler .... deneyimler.net'i mutlaka okuyun!"
Kendimi bir an bir kitabın arka sayfasını yazarken hayal ettim ve bu satırlar çıktı :)

Şimdi blogumda yazıyormuş gibi hayal ediyorum ve devam ediyorum.

Fikir Atölyesi'nin sahibi Tunç'un aylardır üzerinde çalıştığı ortak blog deneyimler.net geçen hafta yayın hayatına başladı.
İletişim hiyerarşisi içinde en üst sırada yer alan "tavsiye"nin giderek daha çok değerlendiği bu günlerde deneyimlerini netleştirmek için kurdukları site kimi zaman "evet ya" bazen de sadece "aaa"diyeceğiniz marka deneyimlerinden oluşuyor...

".. Okuyarak ya da duyarak değil; bizzat deneyimlediğimiz, bizde olumlu veya olumsuz iz bırakan her şeyi paylaşmak istiyoruz. Bir lokantada öğle yemeği, bir havayolu şirketi ile seyahat, bir banka şubesindeki işlem de konu olabilir burada, bir web sitesi de, köpek maması da, içecek, giyim veya kozmetik markası da…" diyor 19 tane deneyim insanı...
Hepsi de çok tanıdık kalemler... Sizler, bizler gibi geziyor, okuyor, duyuyor ama hep algıları açık yapıyor tüm bunları...
Ben her bir yazıdan çok keyif aldım, Tunç'un aklına, herkesin kalemine sağlık diyorum...

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

Sayenizde ogrendim deneyimler sitesini.Guzel is cikarmislar gercekten.

Fikir sahibini de, diger tum katilimcilari da tebrik ederim.

Ağustos 24, 2006  

Yorum Gönder

<< Home